Høj service og fantom placering!

Lyse og smukke rum, lækkert indrettet i nordisk hotel-stil med gode fællesfaciliteter – bl.a. 2 lounges, stor kantine (med en lækker frokostordning som anrettes af husets værtinder) og 5 møderum til henholdsvis 4, 6, 8, 8 og 10 personer.

Fra det store mødelokale på 4.sal er der et fuldstændig fantastisk panorama over Århus – fra Århus Ø, med glimt af Mols i baggrunden, henover havnen og op over Frederiksbjerg med det meste af Århus ‘skyline’ i forgrunden.

se hvad vi tilbyder i Perron

  • Flex medlemskab1.450 kr pr måned
  • Fast plads3.300 kr pr måned
  • Lukket kontorfra 1-10 personer
  • Mødelokaler5 stk - fra 2 til 10 personer
  • Kantine35 personer
  • Antal kontorpladser110 kontorpladser

Lækkerhed og s.e.r.v.i.c.e.!

Perron er ikke et ordinært kontor

Forestil dig at starte arbejdsdagen i et smukt indrettet hus, hvor der er kælet for detaljerne som var det boutique hotel. Duften fra trægulvene er ikke til at tage fejl af, og kontrasten mellem de rå teglvægge, de lækre farver og de smukke møbler sætter tankerne igang og får dig til at stoppe op og nyde udsigten over byen, mens du indtager dagens først kop kaffe fra det lille lokale Nord Roastery.

Der er friske blomster i loungen, og frisk frugt …men der er også chokolade og snacks og kolde drikke når du har fortjent noget ekstra.

Husets personale hilser dig velkommen og tager imod dine vigtige gæster hvis du ønsker det. I mødelokalet er der dækket op, og når klokken slår 12 er frokosten serveret i Salonen på 4.sal.

Se hvad Perron har at byde på

fællesskab, faciliteter og fleksibilitet

reception-lilla
Office Manager
kaffe-og-te-lilla
kaffe & the
kantine-lilla
frokostordning
gratis-frugt-lilla
gratis frugt
serverrum-lilla
serverrum
snacks-og-kolde-drikke-lilla
snackbar
24timers-adgang-lilla
24H adgang
fredagsbar-og-events-lilla
fredagsbar & events
Parkering-lilla
parkering

høj service

  • skønne værter & værtinder
  • receptionsservice
  • gæste modtagelse
  • mødeassistence
  • rengøring
  • egen handyman

alt det lækre

  • magasiner
  • kaffe fra Nord Roastery
  • frugtordning
  • frokostordning
  • snackbar
  • kolde drikke
  • rosé på køl!

faciliteterne

  • b e d s t e  placering
  • private kontorer
  • faste pladser
  • flex medlemskab
  • business lounge
  • adresseservice
  • 5 lækre mødelokaler (4 – 10 pers)
  • 2 lounges
  • kantine til 35 pers
  • 2 altaner
  • parkering udenfor døren

teknikken

  • lyn hurtigt internet
  • døgn adgang
  • eget skilt
  • makulering
  • serverrum (full spec.)
  • print, scan & kopi (A4 og A3)
  • alarm

fællesskabet

  • fælles morgenmad
  • fredagsbar
  • events & arrangementer
  • bo blandt vækstvirksomheder
  • dynamisk netværk
  • de bedste ‘kolleager’

Huset & kvarteret

...du er helt inde i centrum

Huset er bygget til De Danske Statsbaner i slutningen af 1800-tallet og husede DSB og BaneDanmark indtil 2008, hvor det blev gennemgribende renoveret og restaureret til kontorer, med nye installationer og akustiklofter overalt, men stadig med sjælen intakt – de gamle bjælker taler deres tydelige sprog og rundt om er der  rå mursten, ludbehandlede gulve, messingflader og smukke farver på væggene.

Med kun 100m til banegården, letbanen og gågaden, 50m til rutebilstationen og Aarhus Streetfood så er beliggenheden i absolut topklasse.

Har I kunder eller kollegaer som skal overnatte i byen, så ligger en håndfuld af byens bedste hoteller og restauranter indenfor 500m gang.

Der er ovenikøbet parkeringspladser i overflod på alle sider af bygningen – så både du og dine gæster nemt kan komme af med bilen.

Virksomheder i Perron

se hvem der bor i huset nu

APX10
Clienti
Cubion
Volaris
Voluntas
EuroEyes
Dragsted Partners
TrackUnit
AROS Influencers
HansenCarlsen
Helene Amsinck Advokatfirma
Junior
Skysolution
ESG Implementation
Kailow Visual
Kodak Danmark
Lea Mathisen
Orchestra
Sprogværket
Rådet For Bæredygtigt Byggeri
Djøf
Embaco
LAB Finans

Medlemskaber, pladser og kontorer

se hvad det koster (priser ex. moms)

  • Flex medlemskab: 1.450,- /md 2 LEDIG NU
  • Fast plads medlemskab: 3.300,- /md 2 LEDIG pr. 1/1 2025
  • Udlejet 1-2 pers. kontor, 10 m2: 7.750,-
  • Udlejet 2-3 pers. kontor, 11 m2: 10.000,- /md
  • Udlejet 2 pers.kontor, 14 m2: 12.500,- /md
  • Udlejet 2 pers.kontor, 14 m2: 10.500,- /md
  • Udlejet 2 pers.kontor, 15 m2: 12.500,- /md
  • Udlejet 2 pers.kontor, 15 m2: 12.500,- /md
  • 2-3 pers. kontor, 14 m2: 12.500,- /md RESERVERET
  • Udlejet 3 pers. kontor, 17 m2: 14.500,- /md
  • Udlejet 4 pers.kontor, 23 m2: 17.000,- /md
  • Udlejet 4 pers.kontor, 25 m2: 16.500,- /md 
  • 4 pers.kontor, 25 m2: 18.500,- /md LEDIG pr. 15/12 
  • 5-6 pers.kontor, 26 m2: 20.500,- /md LEDIG pr. 15/12 
  • Udlejet 6 pers.kontor m. eget mødelokale, 29m2: 22.500,- /md
  • 8 pers.kontor, 40 m2: 29.500,- /md RESERVERET
  • Udlejet 8-10 pers.kontor, 50 m2: 24.500,- /md
  • Udlejet 2 pers.kontor, 14 m2: 12.500,- /md
  • Udlejet 5 pers.kontor, 26m2: 20.000,- /md
  • Udlejet 8 pers.kontor, 39 m2: 28.500,- + moms/md
  • Udlejet 5 pers.kontor, 25 m2: 17.500,- + moms/md
  • Udlejet 1 pers.kontor, 10 m2: 10.500,- + moms/md
  • Udlejet 12 pers.kontor, 60 m2: 42.500,- + moms/md
  • Udlejet 3 pers.kontor, 17 m2,- /md
  • Udlejet 6 pers.kontor, 32 m2 med eget mødelokale: 23.500,- + moms/md
  • Udlejet 2 pers.kontor, 14 m2: 12.500,- + moms/md

Kom og få en fremvisning

kontakt os på 93 40 45 00, eller send en besked

Når du sender en besked giver du samtidig dit samtykke til, at Companyons må opbevare dine personoplysninger. Læs mere om samtykket her.

Et øjeblik....