Lyse og nyistandsatte lokaler, lækkert indrettet i nordisk hotel-stil og gode fællesfaciliteter, med bl.a. 2 lounges med både barpladser og afslapningshjørner. Stor kantine med en lækker frokostordning som anrettes af huset vært/værtinde – her er plads til ca. 30 personer, og kantinen kan også kan bruges til store møder. Perron har 3 møderum til henholdsvis 4, 8 og 10 personer. Fra det store mødelokale på 4.sal er der et fuldstændig fantastisk panorama over Århus – fra Århus Ø, med glimt af Mols i baggrunden, henover havnen og op over Frederiksbjerg med det meste af Århus ‘skyline’ i forgrunden.

Perron Workspace har en god blanding af lukkede kontorer. De 15 lukkede kontorer egner sig til fra 1-10 arbejdspladser, og kan lejes møblerede hvis man ønsker det.

Med i huslejen er: Vand, varme, el, fiber internet, makulering, rengøring, vinduespudsning, kaffe & te og frugt. Desuden forbrug af s/h- & farveprint, og kopi (inkl. papir og toner).


priser

se hvad det koster

  • 1-2 pers.kontor, 10 m2: 6.500,- + moms/md (udlejet)
  • 1-2 pers.kontor, 11 m2: 6.750,- + moms/md (udlejet)
  • 2 pers.kontor, 14 m2: 8.000,- + moms/md (udlejet)
  • 2 pers.kontor, 15 m2: 8.000,- + moms/md (udlejet)
  • 2 pers.kontor, 15 m2: 8.000,- + moms/md (udlejet)
  • 3 pers.kontor, 17 m2: 10.000,- + moms/md (udlejet)
  • 3 pers.kontor, 18 m2: 10.000,- + moms/md (udlejet)
  • 4 pers.kontor, 23 m2: 14.000,- + moms/md (udlejet)
  • 4 pers.kontor, 25 m2: 15.000,- + moms/md (udlejet)
  • 4 pers.kontor, 25 m2: 15.000,- + moms/md (udlejet)
  • 4 pers.kontor, 25 m2: 15.500,- + moms/md Ledigt 1.sep
  • 6 pers.kontor, 29 m2: 16.000,- + moms/md (udlejet)
  • 6 pers.kontor, 39 m2: 20.000,- + moms/md (udlejet)
  • 10 pers.kontor, 50 m2: 22.000,- + moms/md (udlejet)
  • Fast plads i co-working space: 2.900,- + moms/md
    (alle er udlejet)
  • Flex plads i co-working space: 1.200,- + moms/md
    Få ledige medlemskaber

faciliteter

se hvad der er med i huslejen

  • alarm
  • døgn adgang
  • eget skilt
  • el, vand, varme
  • internet, kablet
  • internet, trådløst
  • kaffe fra Sigfred
  • frugt
  • magsiner
  • vært / værtinde
  • kopi farve, A4 & A3
  • kopi SH, A4 & A3
  • 2 lounges
  • lukkede kontorer
  • møblerede arb. pladser
  • mødelokale, 4 pers
  • mødelokale, 8 pers
  • mødelokale, 10 pers
  • kantine, 35 pers
  • parkering, indenfor 50 m
  • pauseområde
  • print farve, A4 & A3
  • print SH, A4 & A3
  • makulering
  • rengøring
  • scanner
  • frokostordning
  • the-køkken
  • vinduespudsning





Århus C

...og vi mener centrum

Huset er bygget til De Danske Statsbaner i slutningen af 1800-tallet og husede DSB og BaneDanmark indtil 2008, hvor det blev gennemgribende renoveret og restaureret til kontorer, med nye installationer og akustiklofter overalt, men stadig med sjælen intakt – de gamle bjælker taler deres tydelige sprog og rundt om er der  rå mursten, ludbehandlede gulve, messingflader og smukke farver på væggene.

Med kun 100m til banegården, letbanen og gågaden, 50m til rutebilstationen og Aarhus Streetfood så er beliggenheden i absolut topklasse.

Har I kunder eller kollegaer som skal overnatte i byen, så ligger en håndfuld af byens bedste hoteller og restauranter indenfor 500m gang.

Der er ovenikøbet parkeringspladser i overflod på alle sider af bygningen – så både du og dine gæster nemt kan komme af med bilen.



få en fremvisning

kontakt os på 6067 9097, eller send en besked

vent et øjeblik...